آمار مطالب

کل مطالب : 1892
کل نظرات : 72

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 9
باردید دیروز : 1763
بازدید هفته : 1772
بازدید ماه : 17743
بازدید سال : 78753
بازدید کلی : 403451
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : سید محمد سیداصیل
تاریخ : سه شنبه 26 ارديبهشت 1391
نظرات

دکتر نظام وظیفه پسر لاغری را معاینه کرد و در برگه نوشت : معاف، به دلیل ضعف جسمانی پسره با خوشحالی گفت : آخ جون فوری میرم زن میگیرم دکتره نوشت : و همچنین ضعف عقلانی

تعداد بازدید از این مطلب: 617
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4


نویسنده : سید محمد سیداصیل
تاریخ : سه شنبه 25 ارديبهشت 1391
نظرات

دکتر محمود احمدي نژاد در سال 1335 هجري شمسي در روستاي ارادان از شهرستان گرمسار، چشم به جهان گشود و از يک سالگي به همراه خانواده در تهران اقامت گزيد. دکتر احمدي نژاد متاهل و داراي سه فرزند- دو پسر و يک دختر – مي‌باشد.

سوابق علمی:

وي دوران تحصيلات ابتدايي ، راهنمايي و متوسطه خود را در تهران گذراند و در سال 1354 با کسب رتبه 132 کنکور سراسري گزينش دانشجو، تحصيلات عالي خود را در رشته مهندسي عمران دانشگاه علم و صنعت آغاز کرد و در سال 1365 در مقطع کارشناسي ارشد همان دانشگاه پذيرفته شد و در سال 1368 به عضويت هيات علمي دانشکده عمران دانشگاه علم و صنعت در آمد و در سال 1376موفق به دريافت مدرک تحصيلي دکتراي مهندسي و برنامه ريزي حمل و نقل از دانشگاه علم و صنعت گرديد .

ايشان به زبان انگليسي آشنايي دارند و طي سال هاي تدريس در اين دانشگاه و تدوين مقالات و پژوهش هاي متعدد علمي ، راهنمايي ده ها پايان نامه کارشناسي ارشد و دکتراي تخصصي در زمينه هاي مختلف مهندسي عمران ، راه و حمل و نقل و مديريت ساخت را بر عهده داشته است.

فعالیتهای سیاسی و اجتماعی :

دکتر احمدي نژاد پيش از پيروزي انقلاب اسلامي در کسوت دانشجو و با شرکت در مجالس مذهبي و سياسي وارد فضاي سياسي جامعه شد و پس از پيروزي انقلاب اسلامي با توجه به حضور در دانشگاه از پايه گذاران انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه علم و صنعت ايران بود و در دوران جنگ تحميلي به عنوان داوطلب بسيجي در قسمت هاي متعدد جبهه به ويژه مهندسي رزمي به خدمت پرداخت و اين مهم را تا پايان دوران دفاع مقدس ادامه داد.

تعداد بازدید از این مطلب: 522
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


نویسنده : سید محمد سیداصیل
تاریخ : دو شنبه 25 ارديبهشت 1391
نظرات

احمدي‌نژاد پارتي مردم در دولت است

 

رييس‌جمهور بر خدمتگزاري همه جانبه به مردم تأكيد كرد و اظهار داشت: بنده تا در مسير خدمت به مردم تا زماني که در دولت عهده دار مسئوليت هستم يك لحظه از پا نخواهم نشست و شبانه‌روز در راستاي تحقق آنچه با مردم عهد كرده‌ام تلاش کرده و اعلام مي کنم که احمدي‌نژاد پارتي مردم در دولت است.

رييس‌جمهور بر خدمتگزاري همه جانبه به مردم تأكيد كرد و اظهار داشت: بنده تا در مسير خدمت به مردم تا زماني که در دولت عهده دار مسئوليت هستم يك لحظه از پا نخواهم نشست و شبانه‌روز در راستاي تحقق آنچه با مردم عهد كرده‌ام تلاش کرده و اعلام مي کنم که احمدي‌نژاد پارتي مردم در دولت است.

دكتر محمود احمدي‌نژاد ظهر امروز (دوشنبه) در پنجمين روز از صدمين سفر استاني هيات دولت، در اجتماع پرشور و باشكوه مردم شهرستان درگز، ساختن و آباداني كشور را در گرو تحقق توافقي دوجانبه بين مردم و دولت عنوان كرد و گفت: تأمين امكانات آموزشي، دانشگاهي، درماني و بهداشتي، احداث و توسعه مسيرهاي ارتباطي و منابع تسهيلات و فراهم كردن زيرساخت‌ها برعهده دولت است و از سوي ديگر رونق دادن به كار و تلاش و توليد برعهده مردم است تا آستين همت را بالا زده و با رونق دادن به توليد كه امسال مورد تأكيد ويژه نيز قرار گرفته، پيشرفت، آباداني و سازندگي را براي منطقه خود به ارمغان بياورند.

رييس‌جمهور با اشاره به منفي‌بافي ها و مانع تراشي هاي برخي افراد در برابر تاکيدات دولت مبني بر ساختن کشور، تصريح کرد: عده اي چون خودشان اهل كار و تلاش نبوده و نسبت به قدرت و توان جوانان كشور براي ايجاد آباداني باور و ايمان ندارند در مقابل تلاش ديگران مانع‌تراشي مي‌كنند.

دكتر احمدي‌نژاد در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه خدا انسان را براي رسيدن به قله‌هاي كمال و انسانيت خلق كرده و اولين گام براي حرکت در اين مسير را توحيد قرار داده است، اظهار داشت: اگر ملتي از همه مواهب مادي برخوردار باشد، اما روح توحيد در آن جامعه حاكم نباشد آن كشور و ملت هرگز به سعادت نخواهند ديد.

دكتر احمدي‌نژاد با تأكيد بر اينكه اگر زورگويان بين‌المللي به خدا ايمان داشتند، هرگز شاهد شقاوت‌ها و جناياتي که آنان عليه ملت ها مرتكب مي‌شوند، نبوديم، خاطر نشان كرد: البته ملتي كه به خدا ايمان داشته باشد نه تنها از قدرت‌هاي جهاني نمي‌ترسد بلكه در اصل آنها را به رسميت نمي‌شناسد و در اين راستا ملت ايران به ياري ايمان استوار خود به خداوند، در مقابل هياهوي دشمنان محکم ايستاده و هر چه دشمنان تلاش كنند ذره‌اي ترس در دل آنها ايجاد نخواهد شد.

رييس‌جمهور در بخش ديگري از سخنان خود شهيد صياد شيرازي را الگويي يكپارچه از توحيد، اخلاص، عبوديت و سرشار از عشق به پيامبر(ص) و آل پيامبر(ص) عنوان کرد و گفت: ياد خدا و ذکر او زمزمه و كلام هميشگي شهيد صياد شيرازي بود و به همين دليل در طول زندگي خود از هيچ كس نترسيده و در سخت‌ترين عرصه‌ها هنگامي که ديگران با قدم‌هاي لرزان وارد مي‌شدند، او با قدرت گام به ميدان مي‌گذاشت و با امكانات اندک در برابر دشمناني تا دندان مسلح پا به ميدان مي‌گذاشت.

دكتر احمدي‌نژاد ادامه داد: دشمنان همواره از رويارويي با شهيد صياد شيرازي واهمه داشتند و به همين دليل نيز با سوء استفاده از مهرباني او و با فريبكاري، همچون خفاشان به وي نزديك شده و به او ضربه زدند وگرنه اگر لشكري با تمام تجهيزات در مقابل او مي‌ايستاد قادر نبود سرسوزني وي را به عقب براند و اين لشكر دشمن بود كه در نهايت مجبور به عقب‌نشيني مي‌شد.

رييس‌جمهور مردم شهرستان درگز را اهل توحيد و از ياران شهيد صياد شيرازي توصيف كرد و اظهار داشت: امروز اگر همه شياطين عليه ملت ايران بسيج شوند، در برابر آنها تنها همشهريان شهيد صياد شيرازي در شهرستان درگز کافي هستند، تا آنها را براي هميشه از كار و رفتارشان پشيمان كنند.

منبع خبر:http://www.president.ir

شناسه خبر: 37793 - 

دوشنبه 25 ارديبهشت

1391 - 13:31

تعداد بازدید از این مطلب: 419
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


نویسنده : سید محمد سیداصیل
تاریخ : شنبه 23 ارديبهشت 1391
نظرات

مادربسیارعزیزم روزت مبارک

مادر! تو پروانه دشت ایثاری؛ شمع فروزان محفل مایی؛ تو عطر خوش بوی همه گل هایی. در ژرفای دیدگانت، رودی از محبت موج می زند و دستان مهربانت سهمی از سخاوت آفتاب دارد. تو چون دریا بی دریغ، پایان نداری. تو زمزمه هرچه محبتی؛ عطر هرچه رازی؛ زلال هر چه عشقی؛ تو بلور شفاف خلوصی؛ وسعت بی کران مهربانی و صبری.

من لطافت نسیم، سیپدی سپیده، نستوهی کوه و صداقت آیینه را در تو می نگرم. مادر، گلبرگ ها بر دستانت بوسه می زنند؛ دریاها به تو غبطه می خورند؛ بادها نام تو را تا عرش خدا می برند؛ و ملکوتیان بر تو درود می فرستند. خدا بهشتش را به زیر پای تو می بخشد. تو به راستی شکوه مندترین واژه شگرف آفرینشی.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 480
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


نویسنده : سید محمد سیداصیل
تاریخ : پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391
نظرات

 داییک

 بلند به‌ژنا له‌ سه‌ر چ‌نگێ چیانێ
ئازیز داییکێ، غه‌ریبا ناڤ دیانێ

تو داییکا هه‌ر چ ئه‌رمان هه‌رچ ده‌نگێ
له‌ڤا ده‌ریای وه‌ تووفان نه‌هه‌نگێ

هه‌دوورا هه‌رچ داییک بایدا لاوێ
ئارێ پاک مای ژه‌ زه‌رتشت ئه‌لاوێ

داییک هێلێن وه‌تالێ دل وه‌ ئارێ
له‌ هه‌ر‌چێ فه‌سلی بی باران ده‌بارێ

داییک  ڕووناهیا چاڤ‌ئێن ئه‌ پایێ
تو ئاخر به‌رگا ژه‌  دیرووک  مایێ

داییک ئالا وه‌ به‌ژن هین وه‌ پایێ
سا هه‌رچ ئ داییک چاڤ له‌ ڕێ تو ڕیێ

بڵورێن داییک ئیرو دل وه‌ ژانن
بڵورێن هیلکێ وه‌ تال بزانن

بروسکا ئاسمان هیجاند  دززین
گوریفا سه‌وری ته‌ داییک سا خوا زین

داییک ئشکه‌ست مه‌رخا فه‌ک وه‌ خوینێ
نه‌قلێ لاچینێ له‌ حه‌بس ده‌خویینێ

داییک وه‌ ده‌رد ب‌ویژ خانێ که‌لمیشێ
له‌ڤی یوردی غه‌ریب فکرێ مه‌ بکشێ

له‌ ناو ده‌نگی برینه‌ هه‌ر چ  به‌خشێ
ناڤێ ته‌ ئه‌ز ده‌بیم ئازیز  وه‌  ڕه‌فشێ

داییک ئه‌رمان ده‌بین ئه‌رمان دیسا تێ
چیای گوڵ ل بوی خه‌رمان دیسا تێ

داییک وه‌ پێ بمین ڕێ  ئاڤره‌شین  که‌
کراسێ یووسوفێ هانین تو بین که‌

*********

وه‌لات سا ته‌ ڕا که‌نعانه‌ ئازیز جان
چاڤ گیشت ئ ویدا پانه‌ ئازیز جان

وه‌ره‌ ڕ‌ئێکووچ  وه‌ندا بووی  وه‌ ڕێ که‌
چیان ژه‌  ڕێ  هلێن هێلێن  چێ که‌

هێلێن قه‌وس له‌ مێڤان وه‌ به‌هار که‌
وه‌ره‌  ڕه‌فش  زه‌مین  له‌ مه‌  پار که‌

ترجمه به فارسی


تعداد بازدید از این مطلب: 613
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4


نویسنده : سید محمد سیداصیل
تاریخ : دو شنبه 18 ارديبهشت 1391
نظرات

مردی با دوچرخه به خط مرزی میرسد. او دو کیسه بزرگ همراه خود دارد. مامور مرزی میپرسد: "در کیسه ها چه داری؟" او میگوید: "شن!" مامور او را از دوچرخه پیاده میکند و چون به او مشکوک بود، یک شبانه روز او را بازداشت میکند؛ ولی پس از بازرسی فراوان، واقعاً جز شن چیز دیگری نمی یابد. بنابراین به او اجازه عبور میدهد ... هفته بعد دوباره سر و کله همان شخص پیدا میشود و مشکوک بودن و بقیه ماجرا ... این موضوع به مدت سه سال هر هفته یک بار تکرار میشود و پس از آن مرد دیگر در مرز دیده نمیشود. یک روز آن مامور در شهر او را میبیند و پس از سلام و احوال پرسی، به او میگوید: "من هنوز هم به تو مشکوکم و میدانم که در کار قاچاق بودی، راستش را بگو چه چیزی را از مرز رد میکردی؟" قاچاقچی میگوید: "دوچرخه!"


نتیجه اخلاقی:

بعضی وقت ها موضوعات فرعی، ما را به کلی از موضوعات اصلی غافل میکند ...

تعداد بازدید از این مطلب: 608
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4


نویسنده : سید محمد سیداصیل
تاریخ : جمعه 15 ارديبهشت 1391
نظرات

من در سال 1926 در روستای جانگ که بخشی از هند تحت اشغال انگليس بود و اکنـون جزء پاکستان است ،متـولد شـدم . پدرم معلـم و کارمنـد آموزشـی در اداره آموزش و پرورش و مادرم خانه دار بود . شش برادر و يک خواهر داشتم . خانواده ام اصلا" ثروتمند نبودند . پدرم توجه بسيار زيادی به تکاليف مدرسه من نشان می داد و برايم آرزوهای بزرگی درسر می پروراند . من قصد داشتم که در شهرداری مرکزی هند  که مسابقه ورودی داشت ،پذيرفته شوم . هر چند چنين نشد و وقايع زندگيم شکل ديگری يافت .

به ياد می آورم که در حدود سال 1936هنگامی را که معلممان در مدرسه ،يک سخنرانی

تعداد بازدید از این مطلب: 512
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4


نویسنده : سید محمد سیداصیل
تاریخ : سه شنبه 12 ارديبهشت 1391
نظرات

تعداد بازدید از این مطلب: 430
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4


نویسنده : سید محمد سیداصیل
تاریخ : جمعه 7 ارديبهشت 1391
نظرات

 دانستنی جالب در مورد میزان تحصیلات بازیگران سینمای ایران

 

 

پوریا پورسرخ : متولد۵۶ در تهران (دکترای فیزیولوژی گیاهی)

لاله اسکندری : متولد ۵۱ در تهران  (لیسانس گرافیک)

مهناز افشار: متولد ۵۶ در تهران (دیپلم تجربی)

پژمان بازغی: متولد ۵۳ در تهران (لیسانس صنایع)

عسل بدیعی: متولد ۵۶ در تهران (لیسانس تغذیه)

زیبا بروفه: متولد ۵۴ در تهران ( لیسانس حقوق قضایی)

ماهایا پتروسیان: متولد ۴۸ در تهران ( لیسانس تئاتر)

پارسا پیروزفر: متولد ۵۱ در تهران ( لیسانس نقاشی)

هانیه توسلی: متولد ۵۸ در همدان (دانشجوی رشته نمایش نامه نویسی)

هدیه تهرانی: متولد ۵۱ در تهران (دیپلم)

بهناز جعفری: متولد ۵۳ در تهران (لیسانس ادبیات نمایشی)

رامبد جوان: متولد ۵۰ در تهران (دیپلم)

چکامه چمن ماه: متولد ۵۹ در تهران (دیپلم مجسمه سازی)

ترانه علیدوستی: متولد ۶۳ در تهران(دیپلم)

مهتاب کرامتی: متولد ۵۰ در تهران( لیسانس میکروبیولوژی)

نیکی کریمی: متولد ۵۰ در تهران( دیپلم تجربی)

مانی کسراییان: متولد ۵۵ در شیراز( لیسانس بازیگری)

باران کوثری: متولد ۶۴ در تهران(دیپلم موسیقی)

کامبیز کاشفی: متولد ۵۶ در تهران( دیپلم)

میترا حجار: متولد ۵۵ در تهران(دیپلم)

امین حیایی: متولد ۴۹ در تهران(تحصیل در رشته کامپیوتر را رها کرد)

تعداد بازدید از این مطلب: 421
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4


********به وبلاگ من خوش آمدید********* خدایا مرا ببخش / مرا فهمی ده تا فرامین وحکمت هایت را درک کنم/ و مرا فرصتی دیگر برای بهتر بودن ده تا دستهاو زبان تو شوم . آمین یا رب العالمین


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود